Wednesday, September 9, 2009

Kapitola po "medzi druhou a treťou" - N/Zamotaná v sieti

Tak približne mi je známa etymológia slova internet. Sieť prepojených počítačov. Sieť, ktorých spojenia sú jemné a lepkavé – ľahko pretrhnuteľné a zároveň neuveriteľné lahodné, ako mango sorbet. Zázračná sieť, ktorá mení životy, viac ako by som kedy bola bývala predpokladala. Sama som bola do nej chytená. Rok svojho života som strávila v paralelnej dimenzií. V inom svete. Nič nie je také isté tam ako tu, medzi reálnymi nevyphotoshopovanými tvárami. Živo ohraničený štvorcovým oknom a pripojením.
Pavučinka si ma podmanila, omotala mi hlavne hlavu, zalepila oči a iné zmysly. Však vám to nemusím hovoriť, určite ste počuli, čítali, veľmi pravdepodobne aj zažili niečo z tohto druhu. Net podľa mňa aj tak viac odráža nás samotných. Keďže pri komunikácií s druhou stranou máme k dispozícií iba jeden zmysel, domýšľame si, vidíme ľudí akých by sme chceli... Ok beriem späť, JA som si domýšľala.
Presne ako Tadeáš. Z toho mora ostatných rybiek sa hlavne vynímal prefíkanosťou, priveľkým embargom na info o sebe. Takže vlastne dodnes neviem či tá pesnička o štipľavej Alexis existuje alebo nie. Tiež neviem, či tam bol. Ak nie tak mám neuveriteľné šťastie, že stretnem toho istého neznámeho. V každom prípade tá jeho hra na mačku a myš bola pre moju zvedavú, kreatívnu dušičku chutnejšia ako malinky alebo virginko mojitko. Obaja sme rýchlo prišli na to, že kalerábová polievka ani jednému z nás nechutí. O to viac nám chutilo hádzať po sebe balóniky plné nášho literárneho umenia. Takisto verím, že to čo tam pri tej obrazovke bolo, musel vybicyklovávať zopár prepotených km. Tak ako možno má niekto tričko s piesňou na chrbte, tak ako ja dodnes mám personalized postavičku z nášho obľúbeného filmu.


-Cat, nespala som
-S kým si zas chatila
-Rozmýšľala som...
-No do ktorej nízkonákladovej leteckej destinácie ideme teraz?
-..nad emailom
-Niekedy by som ti aj do reči mohla prestať skákať
-Nie takto je to celkom vtipné
-Zavoláš mu?
-Napíšem
-Teda už som mu napísala
-A?
-A odpísal
-A?
-No píšeme si už týždeň... je to iné
-Ako iné?
-No má poznámky, ironické...
-To akoby sa od teba naučil
-...je uzavretý
-Musíš mu dať čas
-Pol roka je aj na moju štrikovaciu trpezlivosť veľa
-To už tak dlho?
-Vieš kam ideme v piatok?
-Hm?
-Do slovaku
-A on tam príde?
-Hej, bude mať čierne tričko
-Aaaaa
-A to je všetko
-Myslíš ako iba to čierne tričko?
-Nee ty zvrhlica, iba to ako spoznávacie znamenie
-A ty?
-Moje krásne najkule
-Tak piatok

-Dáš si so mnou lokšu?
-Kedy ako má prísť?
-Čašníčka? Každú chvíľu. Si počula o tzv. kečupovom efekte? Čakáš na čašníka 20minút a keď sa ti podarí niekoho zastaviť, potom prídu v priebehu 5 minút traja
-Ďakujem za túto čašníkovo kečupovú teóriu, myslím, že je ľahko aplikovateľná aj na môj milostný život... nikde nikto a potom hneď traja...Kam sa pozeráš?
-Ale videla som jedno čierne tričko...

-A kedy to začína?
-No štartuje sa okolo 20tej, tak požičiaš?
-No jasnéééé, pre teba aj pravú ruku! Dokonca si môžeš vybrať či chceš modrý alebo červený bike!
-Ja som ti to ešte nepovedala, ale šiltovka a kraťase
-Neeee, dnes tu má byť opäť?
-No
-Nejaká si nervózna
-Veľa ľudí tu má šiltovku !
-Už ste sa aspoň dohodli, že sa porozprávate
-Neee len taká okukávačka to bude... kukuk
-Kde!?
-Nééé to bola len taká skúška...
-Idem nám doniesť kofolu a ty si tie najkule daj za hlavu, nech ťa vidno!
-Deviata hodina-...
-To už? Nemali sme ísť?
-Pozerávaš málo námorníckych seriálov. Tam napravo sú čierne gate, šiltovka...
-Nemala byť čierna?
-Možno chce byť tajomnejší.. mám po ňom hodiť tú topánku? Cat, potím sa a točí sa mi hlava
-To asi nebude z toho čerstvého vzduchu nie? Ale ja ho nevidím
-Už išiel dohoníme ho najbližšie
-Táto akcie je fakt každý rok?
-Áno moja, no nie je super po starom moste si ešte na biku nešla nie? Ah nejak ťažšie sa mi
-Ďakujem slečny... no videla si to? On sa na nás normálne zviezol! Kadejaký korčuliar sa tu chytí a nechá sa Ťahať
-Počuj štvrť na šesť
-Ako?
-No napravo proste
-Jáj ty moje atómové hodiny. Myslíš že to je on? No neviem už asi polhodinu ide od nás na pár metrov
A tam stojí opäť pritom stĺpe, počuj teraz vyzerá ako úchylák, za stĺpom. Ja neviem, ja by som ťa s ním von samú nepustila...
-Mám ísť za ním?

No comments: